#}

Terug

Verzenden & retourneren

Bij voordeeldrogisterij.nl worden al onze pakketten verzonden middels PostNL. De verzendkosten bedragen €4.95 voor Nederland en €5,95 voor België. 
Vanaf €75,- zijn de verzendkosten gratis in Nederland en België
Echter is er een uitzondering voor Speciaal transport, dit kan niet met de reguliere post mee en wordt met de koerier geleverd. Hiervan zijn de verzendkosten €24,95

Verwerkingskosten
Bij sommige producten kunt u verwerkingskosten tegenkomen. Deze bedragen €3,-.
Wij vragen deze verwerkingskosten voor het verwerken en sorteren van uw pakket bij onze post vervoerder.

Door de afmetingen of het gewicht kan het soms voorkomen dat een product extra verwerking nodig heeft bij het sorteercentrum, voordat deze aan u geleverd kan worden. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht. Op deze manier kan het product zorgvuldig worden verwerkt én bij u worden afgeleverd! 

Afhalen van uw bestelling  
Indien je liever jouw bestelling zelf wilt komen afhalen, is dit uiteraard mogelijk. Bij het afronden van je bestelling kies je in dit geval voor de optie: 'Afhalen in Zwolle'. Na het plaatsen van jouw bestelling kan je  contact opnemen met onze klantenservice, onder vermelding van jouw ordernummer, om een afspraak te maken voor het afhalen van jouw bestelling! 

Levertijden 
De levertijden van jouw bestelling zijn afhankelijk van de artikelen die je besteld. Bij elk artikel wordt op onze website aangegeven wat de levertijd is van het product. Indien je meerdere producten besteld, zal jouw bestelling te allen tijde worden verzonden aan de hand van het artikel met de langste levertijd.

Om onze milieu impact te beperken en de bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk te houden, versturen wij alle bestelde producten in één zending. 

Wij hanteren 3 soorten levertijden:
1) voor 21:00 uur besteld = vandaag verzonden (uit eigen voorraad leverbaar).
2) 2 - 5 werkdagen (extern magazijn).
3) 7 dagen en langer (o.a. exclusieve producten, maatwerkartikelen, grote aantallen en bij speciaal vervoer).

LET OP ‐ Mocht het voorkomen dat een artikel niet meer leverbaar is, dan wordt je hierover binnen 3-4 dagen door één van ons medewerkers schriftelijk op de hoogte gesteld. 

Bestelling volgen 
Zodra wij jouw pakket hebben overgedragen aan PostNL, ontvang je hiervan een track en trace code. Hiermee kan je jouw bestelling volgen. In de meeste gevallen wordt het pakket na verzending binnen 1 a 2 werkdagen bij je thuis geleverd. Let op! PostNL gebruikt vanaf heden géén 'niet thuis' briefjes meer, raadpleeg altijd de track en trace code om uw zending te traceren. 

Zending niet afgeleverd/beschadigd
Is er een probleem met de aflevering van jouw zending? Heel vervelend dat dit gebeurd is, uiteraard willen wij dit graag voor jou oplossen samen met PostNL. Hiervoor dien je binnen 7 dagen na verzending contact met ons op te nemen zodat wij kunnen onderzoeken wat er wellicht mis is gegaan. 

Na dit termijn van 7 dagen, kunnen wij helaas niets meer voor jou betekenen. Raadpleeg onze klantenservice voor meer informatie. 

Retourneren 
Bij Voordeeldrogisterij.nl heb je een retourtermijn van 30 dagen. Het retourtermijn gaat in op de dag dat het artikel bij je is geleverd. Het product kan alleen in ongebruikte staat en in de originele verpakking retour worden gestuurd.

Er wordt voor retourzendingen onderscheid gemaakt tussen verschillende oorzaken: 

- Direct defect bij ontvangst, beschadigde levering. (dient binnen 7 dagen na verzending gemeld te worden, eveneens als een vermiste zending/niet correct afgeleverd zending)
- Verkeerd ontvangen goederen.
- Niet naar verwachting.

In dit laatste geval heb je bijvoorbeeld het bestelde artikel in goede orde ontvangen, maar bedenk je je over jouw keuze en wil je het terugsturen. Indien dit de reden is voor het retour zenden van jouw bestelling, zijn de retourkosten voor de consument zelf en worden deze niet vergoed door ons. 

Uitzondering van retourrecht 
Bijna alle producten mogen geretourneerd worden, met uitzondering van onderstaande artikelen: 

– Hygiëneproducten waarvan de verpakking is geopend en/of het hygiëne zegel beschadigd is.
Het gaat hierbij voornamelijk om artikelen zoals:

  • Oordopjes - headsets - oor reinigers
  • Ondergoed/Bh's/Sokken/ Corrigerende (onder) shirts.
  • Sanitaire goederen
  • Badmode
  • Verzorgingsproducten
  • Scheermesjes
  • Inlegzolen, Teen- of voetondersteuners
  • Haarproducten
  • Spierstimulatoren
  • Producten die in direct contact zijn met de huid
  • Kussens, dekbedovertrekken en dekbedden, (topdek) matrassen

– Op maat gemaakte producten en/of producten die speciaal voor jou worden (bij) besteld.
– Producten die zodanige gebruikssporen bevatten, dat het product onverkoopbaar is.
– Producten die terug worden gestuurd zonder originele verpakking.

Worden er één of meerdere van de bovenstaande artikelen alsnog geretourneerd naar ons, dan nemen wij jouw retour niet in behandeling en wordt deze aan je terug gezonden. 
Je bent tevens aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar je terug zenden. 

Retour aanmaken
Log in op jouw account en ga naar 'Mijn bestellingen'. Klik op de order die je wilt retourneren, deze kan je openen door op 'bekijken' te klikken. Hierbij kom je terecht op een overzicht van uw gehele bestelling, Door rechts onderin op de knop 'Artikelen retourneren' te klikken, wordt je retourzending aangemaakt.

Selecteer de producten die je wilt retourneren door de aantallen aan te geven, producten die je toch wilt houden dienen op nul te blijven staan. Na het invullen van de vragen, is het tijd om uw retouraanvraag door te zetten door op de knop 'verzenden' te klikken! 

Indien je een retouraanvraag hebt aangemeld middels jouw account, zal deze binnen twee werkdagen door ons worden verwerkt. 

Heb jij geen account aangemaakt? Geen probleem! Registreer jouw account met hetzelfde e-mailadres als waar de bestelling mee is geplaatst én volg bovenstaande stappen! Zo is jouw bestelling alsnog gekoppeld aan een account. 

Als  je de  gehele overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan voor jouw bestelling, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw eigen keuze voor een retourzending) binnen uiterlijk 10 werkdagen nadat wij jouw retour in ontvangst hebben genomen en verwerkt van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. 

Zakelijke bestellingen retourneren? 
Voor het retourneren van een zakelijke bestelling, worden anderen voorwaarden in acht genomen. 

Wij raden je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice afdeling voor verdere informatie. 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Voordeeldrogisterij.nl 8.9 / 10 - 4521 Reviews @ Kiyoh
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »