Ruilen en retour - Klantenservice

Terug naar Klantenservice


Bij Voordeeldrogisterij heeft u een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt. Het product kan alleen in ongebruikte staat en in de originele verpakking retour worden gestuurd. 

Mogen alle producten geretourneerd worden? 
Bijna alle producten mogen geretourneerd worden, met uitzondering van onderstaande gevallen. 

– Hygiëneproducten waarvan de verpakking is geopend en/of de zegel beschadigd is.
– Op maat gemaakte producten.
– Producten die zodanige gebruikssporen bevatten, dat het product onverkoopbaar is.
– Producten die terug worden gestuurd zonder originele verpakking.
Klik hier voor een overzicht.
 

Hoe moet ik mijn retourzending aanmelden?
Log in op uw account en ga naar het tabje retouraanvraag. Heeft u geen account? Neem dan contact met ons op, zodat we de retourprocedure met u door kunnen nemen.

Aanmelden Retourzending
1) Ga naar Mijn Account, log in en klik op Retouraanvraag. 
2) Doorloop alle stappen.
3) Uw aanvraag zal binnen 2 werkdagen worden beantwoord.
4) Nadat uw aanvraag is goedgekeurd ontvangt u een e-mail met daarin een verzendetiket en alle informatie over hoe u het pakketje kunt retourneren.

Let op: Producten zonder retouracceptatie zullen niet in behandeling genomen worden. 

Hoe verloopt het retourproces?
1) Het artikel wordt door u afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Vergeet hierbij niet het verzendbewijs te bewaren (u bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport).
2) Voldoet uw retourzending aan alle voorwaarden, dan vergoeden wij het gehele aankoopbedrag inclusief eventuele (standaard) verzendkosten.
3) De terugbetaling zal binnen tien werkdagen na herroeping plaatsvinden.

Terug naar Klantenservice