Contact - Klantenservice

Terug naar Klantenservice

Contact opnemen
De Klantenservice van Voordeeldrogisterij wordt bemand door deskundige medewerkers die al uw vragen over bestellingen, het productassortiment, leverwijzes, betaalmogelijkheden, levertermijnen, garanties etc. kunnen beantwoorden. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 17:00.
U heeft diverse mogelijkheden om contact met ons op te nemen:

Per e-mail
Klik hier om een mail te sturen via ons contactformulier. 

Telefonisch
Hiervoor kunt u bellen met 038 460 71 21 or International 0031 – (0)38 460 71 21

Live chat en Telegram
Via onze live chat kunt u direct contact hebben met een medewerker. Klik op het chaticoontje rechts onderaan de website om een chat te openen.
U kunt ook zoeken in Telegram op "voordeeldrogisterij". Dan kunt u met ons appen.

Per post
Voordeeldrogisterij.nl
t.a.v. Klantenservice  
Postbus 1024
8001BA Zwolle

Suggesties en klachten
Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen.
U kunt uw klacht richten tot de afdeling Klachtenservice via klacht@voordeeldrogisterij.nl. U krijgt altijd binnen 1 werkdag uitsluitsel over uw klacht.

Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn, laat het ons weten. Klik hier om een reactie te geven. Wij hechten veel waarde aan uw inbreng.

Veelgestelde vragen
Voor veelgestelde vragen kunt u hier terecht.

Terug naar Klantenservice