Contact - Klantenservice

< Terug naar Klantenservice

Contact opnemen
Heyting eBusiness Klantenservice wordt bemand door deskundige medewerkers die al uw vragen over bestellingen, het productassortiment, leverwijzes, betaalmogelijkheden, levertermijnen, garanties etc. kunnen beantwoorden.
U heeft diverse mogelijkheden om contact op te nemen met Heyting eBusiness:

Per e-mail
Stuur een mail. Reactie op uw mail geschiedt op werkdagen tijdens kantooruren binnen 4 uur. Klik hier om een reactie te sturen.

Telefonisch
Hiervoor kunt u bellen met 038- 460 71 21  or International 0031 – (0)38 4607121

Per Post
Heyting eBusiness
t.a.v. Klantenservice Heyting eBusiness
Postbus 1024
8001BA Zwolle

Suggesties en klachten
Heyting eBusiness hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten tot de afdeling klantenservice, u krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn, laat het ons weten. Klik hier om een reactie te geven. Wij hechten veel waarde aan uw inbreng.

Veelgestelde vragen
Voor veelgestelde vragen kunt u hier terecht

< Terug naar Klantenservice