Uw bestelling - Klantenservice

< Terug naar Klantenservice

Orderstatus
Met uw online account bij Heyting eBusiness kunt u zelf de status van uw bestelling volgen.

Elke status wijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast wordt u ook per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigen die optreden in de levertijd van uw bestelling. Hierbij wordt altijd uitgegaan van de meest recente status uiting die Heyting eBusiness aan u gedaan heeft via de website, uw account of per e-mail.

Bestelling / Levering incompleet geleverd
Mijn levering is incompleet. Wat nu?
Om teleurstellingen te voorkomen houden wij onze voorraden scherp in de gaten en proberen hier tijdig op in te spelen. Omdat Voordeeldrogisterij echter werkt met een OP=OP concept kan het in bijzondere gevallen voorkomen dat uw restbestelling tijdelijk niet meer leverbaar is. In dat geval stellen wij u hiervan op de hoogte en wordt het bedrag automatisch teruggestort ( elke vrijdag) op uw bankrekening. Ons inkoopteam is dagelijks bezig met het zoeken naar de beste deals. Het komt geregeld voor dat producten terugkomen. Hou Voordeeldrogisterij daarom in de gaten.

Ontvangt u een incomplete levering zonder enige mededeling daarvan? Dan hebben onze inpakkers een fout gemaakt. Naast onze excuses willen we u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt u graag met het aanvullen van uw bestelling.

Bestelling plaatsen
Als u één of meerdere producten wilt bestellen, dan plaatst u het product in het winkelwagentje door op de button “In winkelwagen” te klikken.
Het product zit nu in het winkelmandje wat u kunt zien rechts bovenaan op de website. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen en meerdere producten in uw winkelmandje plaatsen of u kiest ervoor om de producten in uw winkelmandje te gaan bestellen.

U kunt nu kiezen hoe u wilt gaan betalen. In het winkelmandje is het voordat u gaat afrekenen nog mogelijk om de aantallen te veranderen en/of om een product weer uit het winkelmandje te verwijderen. Als u alles naar wens heeft ingevuld kunt u op doorgaan klikken.

U komt aan in het venster Plaats hier uw order. U kunt dan uw Persoonlijke gegevens en betaalmethode invoeren. U heeft ook de mogelijkheid om bij order commentaar iets te vermelden. Dit kan een vraag zijn over bijvoorbeeld wanneer er geleverd zal gaan worden of dat er iets op een specifieke datum verzonden moet worden. Als u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden dan kunt u op bevestig bestelling klikken. Mocht u gekozen hebben voor een iDeal of Paypal-betaling dan word u doorgeleid naar de gekozen betaalomgeving van uw bank. U krijgt per mail een bevestiging van uw order.

Uw account
Voor het plaatsen van een bestelling kunt u een eigen account aan te maken of kiezen voor snelbestellen. Voor het aanmaken van uw account vragen wij u enkele basisgegevens. Deze gegevens worden door Heyting eBusiness uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling(en). Bij het aanmaken van uw account kiest u uw eigen wachtwoord. Met dit wachtwoord, gekoppeld aan uw e-mail adres, kunt u inloggen in uw account. U kunt uw gegevens op die manier te allen tijde raadplegen en wijzigen.

Binnen uw account is het tevens mogelijk online uw orderstatus te volgen. Als u inlogt in uw account kunt u van elke bestelling online de status volgen. Ook worden eerdere bestellingen opgeslagen, wat het in de toekomst makkelijk maakt om te zien wat u besteld had.

Wijzigen of annuleren
Wanneer u nadat u besteld heeft een wijziging wilt aanbrengen in uw bestelling of uw bestelling wilt annuleren, dan kan dit uiteraard.
Neemt u wel zo snel mogelijk contact met ons op via 038-4607121.

Indien uw order reeds is verzonden, dan kunt u uw bestelling bij de postbode actief weigeren. U kunt aan de postbode doorgeven dat u het pakket niet meer wilt hebben. Nadat wij uw pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met u op om te komen tot een oplossing. Voor het annuleren van een order voordat deze verzonden is, worden geen kosten in rekening gebracht. Wanneer u een bestelling weigert bij de postbode en wanneer u een pakket accepteert bij de postbode en daarna retour wilt zenden, dan zijn de verzendkosten voor uw rekening.

Track & Trace
In de verzendbevestiging die u ontvangt in uw mailbox, vindt u de Postnl pakketcode. Hiermee kunt u uw bestelling volgen op de site www.postnl.nl
Voor brievenbuspost ontvangt u geen track trace nummer.

< Terug naar Klantenservice