Uw bestelling - Klantenservice

Terug naar Klantenservice

Orderstatus
Met uw online account bij Voordeeldrogisterij kunt u zelf de status van uw bestelling volgen.

Elke statuswijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast wordt u ook per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigen die optreden in de levertijd van uw bestelling. Hierbij wordt altijd uitgegaan van de meest recente informatie die Voordeeldrogisterij u gegeven heeft via de website, uw account of per e-mail.

Bestelling / Levering incompleet geleverd
Om teleurstellingen te voorkomen houden wij onze voorraden scherp in de gaten en proberen wij hier tijdig op in te spelen. Omdat Voordeeldrogisterij echter werkt met een OP=OP concept kan het in bijzondere gevallen voorkomen dat uw restbestelling tijdelijk niet meer leverbaar is. In dat geval stellen wij u hiervan op de hoogte en wordt het bedrag automatisch teruggestort (elke vrijdag) op uw bankrekening. Ons inkoopteam is dagelijks bezig met het zoeken naar de beste deals. Het komt geregeld voor dat producten terugkomen. Hou onze website daarom in de gaten.

Ontvangt u een incomplete levering zonder enige mededeling daarvan? Dan hebben onze inpakkers een fout gemaakt. Naast onze excuses willen we u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt u graag met het aanvullen van uw bestelling.

Bestelling plaatsen
Als u één of meerdere producten wilt bestellen, dan plaatst u het product in het winkelwagentje door op de button “In winkelwagen” te klikken.
Het product zit nu in het winkelmandje, zoals u kunt zien rechts bovenaan op de website. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen en meerdere producten in uw winkelmandje plaatsen of u kiest ervoor om de producten in uw winkelmandje te bestellen.

Wanneer u alle gewenste producten heeft gevonden klikt u op het winkelwagenicoontje om een overzicht te bekijken. Op deze pagina kunt u nog het aantal producten aanpassen of producten uit uw winkelwagentje verwijderen. Wanneer u tevreden bent, klikt u op "Ga door naar afrekenen".

In het volgende scherm vult u uw persoonlijke gegevens in, zodat uw pakket bezorgd kan worden. Ook kiest u een betaalmethode. U heeft ook de mogelijkheid om een commentaar te plaatsen. Dit kan een vraag zijn over bijvoorbeeld de levertijd of een verzoek om iets op een specifieke datum te verzenden. Als u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden dan kunt u op 'bevestig bestelling' klikken. Mocht u gekozen hebben voor een iDeal of Paypal-betaling dan wordt u doorgeleid naar de gekozen betaalomgeving van uw bank. U krijgt per e-mail een bevestiging van uw order.

Uw account 
Voor het plaatsen van een bestelling kunt u een eigen account aanmaken of kiezen voor snelbestellen. Voor het aanmaken van uw account vragen wij u enkele basisgegevens. Deze gegevens worden door Voordeeldrogisterij uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling(en). Bij het aanmaken van uw account kiest u uw eigen wachtwoord. Met dit wachtwoord, gekoppeld aan uw e-mailadres, kunt u inloggen in uw account. U kunt uw gegevens op die manier te allen tijde raadplegen en wijzigen.

Binnen uw account is het tevens mogelijk online uw orderstatus te volgen. Ook worden eerdere bestellingen opgeslagen, wat het makkelijk maakt om in de toekomst te zien wat u besteld had.

Wijzigen of annuleren
Wanneer u, nadat u besteld heeft, een wijziging wil aanbrengen in uw bestelling of uw bestelling wilt annuleren, dan kan dit uiteraard.
Neemt u daarvoor zo snel mogelijk contact met ons op via 038 460 71 21.

Indien uw order reeds is verzonden, dan kunt u uw bestelling bij de postbode actief weigeren. U kunt aan de postbode doorgeven dat u het pakket niet meer wilt hebben. Nadat wij uw pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met u op om te komen tot een oplossing. Voor het annuleren van een order voordat deze verzonden is, worden geen kosten in rekening gebracht. Wanneer u een bestelling weigert bij de postbode en wanneer u een pakket accepteert bij de postbode en daarna retour wilt zenden, dan zijn de verzendkosten voor uw rekening.

Track & Trace
In de verzendbevestiging die u ontvangt in uw mailbox, vindt u de PostNL-pakketcode. Hiermee kunt u uw bestelling volgen op de website van PostNL.
Voor brievenbuspost ontvangt u geen Track & Trace-nummer.

Terug naar Klantenservice