Ruilen en retour - FAQ

Terug naar Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien u het door u bestelde product niet wenst te behouden, kunt u een retouraanvraag doen. U dient hiervoor in te loggen op de webshop en naar het tabje "retouraanvraag" te gaan.

Mijn artikel is defect, wat moet ik doen?
Als uw artikel defect is, dient u meteen contact op te nemen met onze support.

Mijn artikel bevalt niet, kan ik deze nog retourneren?
Binnen 30 dagen kan een artikel geretourneerd worden, mits het aan onze retourvoorwaarden voldoet. Kijk voor meer informatie op deze pagina.

Hoe lang duurt het terugbetalen?
Zodra uw retourzending terug is gekomen en gecontroleerd is, ontvangt u van ons een e-mail van de retourzending en daaropvolgend een creditfactuur. Vanaf dat moment duurt het maximaal 10 werkdagen voordat wij u terugbetalen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de transactie verricht heeft.

Terug naar Veelgestelde vragen