Ruilen en retour - FAQ

< Terug naar Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Indien u het door u bestelde product niet meer wenst te behouden kunt u een retouraanvraag doen, u dient hiervoor in te loggen op de webshop en naar het tabje "retouraanvraag"te gaan.

Mijn artikel is defect, wat moet ik doen? Als u artikel defect is dient u meteen contact op te nemen met onze support. Ga naar het tabje "helpdesk" in uw account en maak hiervoor een ticket aan.

Moet ik zelf de portokosten betalen, indien ik mijn bestelling retourneer? Als het de fout is van Heyting eBusiness, betalen wij de portokosten, in alle andere gevallen betaald u de portokosten

Mijn artikel bevalt niet, kan ik deze nog retourneren
Binnen 14 dagen kan een artikel mits deze aan onze retourvoorwaarden voldoet geretourneerd worden. Voor meer informatie, leest u dan de algemene voorwaarden van Heyting eBusiness

< Terug naar Veel gestelde vragen