Levering - FAQ

< Terug naar Veel gestelde vragen

Waarom is de bestelling nog niet ontvangen?
Heeft u van ons via e-mail een Track & Trace nummer ontvangen? Dan kunt u via dat nummer uw bestelling volgen bij Postnl.

Is er na één werkdag nog niets zichtbaar in Track & Trace dan kan het zijn dat het pakketje nog niet is ingescand bij Postnl of dat het verzendlabel beschadigd is.
Het pakketje zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon de zelfde dag of de eerstvolgende werkdag bezorgt worden. Heeft u binnen 5 werkdagen na ontvangst van het Postnl nummer nog niets ontvangen?
Neem dan telefonisch of via de e-mail contact met ons op. Bij brievenbuspost ontvangt u geen Track & Trace nummer.

Wat gebeurt er als ik niet thuis bent?
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u ook deze aflevering mist dan kunt u de bestelling nog 3 weken ophalen op het postkantoor. Heeft u uw bestelling onder rembours geplaatst, dan kunt u deze op het postkantoor ook met PIN betalen.

Indien wij uw bestelling verzenden dan dient er bij ontvangst getekend te worden door de geadresseerde. Pakketten worden niet onder bijvoorbeeld een carport of bij een voordeur geplaatst!

LET OP: Het is uw plicht uzelf te informeren over de aflevertijd.
Indien u op het tijdstip van bezorging niet thuis was en de bezorgers waren bij u thuis binnen de opgegeven tijdsindicatie, zijn wij genoodzaakt de bezorgkosten in rekening te brengen. U treft een 'niet thuis' kaartje aan in uw brievenbus. U kunt vervolgens een nieuwe afspraak voor bezorging inplannen.

Mijn pakketje is beschadigd. Wat nu?
Indien u een pakketje ontvangt welke beschadigd is aangeleverd is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem deze niet aan. Heeft u het pakketje aangenomen en een aantekening laten maken van de beschadiging dan kunt u gerust het pakketje openmaken. Maak hiervan altijd een foto!!
Blijkt dat er schade is aan het product neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Leveren jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij leveren door heel Europa, echter is de levertijd langer (+- 2 tot 5 dagen) en de verzendkosten zijn duurder (vanaf 6,95,- euro).

Levering op een ander adres dan factuuradres?
Ja dit is mogelijk. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het afleveradres in te vullen.

Mijn bestelling is incompleet, wat nu?
Om teleurstellingen te voorkomen houden wij onze voorraden scherp in de gaten en proberen hier tijdig op in te spelen. Omdat Voordeeldrogisterij echter werkt met een OP=OP concept kan het in bijzondere gevallen voorkomen dat uw restbestelling tijdelijk niet meer leverbaar is. In dat geval stellen wij u hiervan op de hoogte en wordt het bedrag  automatisch teruggestort ( elke vrijdag) op uw bankrekening. Ons inkoopteam is dagelijks bezig met het zoeken naar de beste deals. Het komt geregeld voor dat producten terugkomen. Hou Voordeeldrogisterij daarom in de gaten.

Ontvangt u een incomplete levering zonder enige mededeling daarvan? Dan hebben onze inpakkers een fout gemaakt. Naast onze excuses willen we u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt u graag met het aanvullen van uw bestelling.

< Terug naar Veel gestelde vragen