Levering - FAQ

Terug naar Veelgestelde vragen

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Heeft u van ons via e-mail een Track & Trace-nummer ontvangen? Op de website van PostNL kunt u met dat nummer uw bestelling volgen.

Is er na één werkdag nog niets zichtbaar in Track & Trace? Dan kan het zijn dat het pakketje nog niet is ingescand bij PostNL of dat het verzendlabel beschadigd is. Het pakketje zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon dezelfde dag of de eerstvolgende werkdag bezorgd worden. Heeft u 5 werkdagen na ontvangst van het PostNL nummer nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Bij brievenbuspost ontvangt u geen Track & Tracecode.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of naar een PostNL-locatie gebracht, waar u deze nog 1 week kan ophalen.
Pakketten worden niet onder bijvoorbeeld een carport of bij een voordeur geplaatst.

LET OP: Het is uw plicht uzelf te informeren over de bezorgtijd. 
Indien u op het tijdstip van bezorging niet thuis was, dan ontvangt u een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus. Als het pakket niet op tijd is afgehaald, wordt het naar ons geretourneerd. 

Mijn pakketje is beschadigd. Wat nu?
Indien u een beschadigd pakketje ontvangt, is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem het niet aan. Heeft u het pakketje aangenomen en een aantekening laten maken van de beschadiging dan kunt u gerust het pakketje openmaken. Maak hiervan altijd een foto! Blijkt dat er schade is aan het product, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Leveren jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij leveren door heel Europa, echter is de levertijd langer (+- 2 tot 5 dagen) en de verzendkosten zijn hoger (vanaf €5,95).

Levering op een ander adres dan factuuradres
Dit is mogelijk. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het afleveradres in te vullen.

Mijn bestelling is incompleet, wat nu?
Om teleurstellingen te voorkomen, houden wij onze voorraden scherp in de gaten en proberen wij hier tijdig op in te spelen. Omdat Voordeeldrogisterij echter werkt met een OP=OP concept kan het in bijzondere gevallen voorkomen dat uw restbestelling tijdelijk niet meer leverbaar is. In dat geval stellen wij u hiervan op de hoogte en wordt het bedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen teruggeboekt naar uw bankrekening. Houd rekening met extra overboektijd bij een andere bank dan Rabobank en in het weekend. Ons inkoopteam is dagelijks bezig met het zoeken naar de beste deals. Het komt geregeld voor dat producten terugkomen. Houd onze website daarom in de gaten.

Ontvangt u een incomplete levering zonder enige mededeling daarvan? Dan hebben onze inpakkers een fout gemaakt, onze excuses. We verzoeken vriendelijk om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt u graag met het aanvullen van uw bestelling.

Terug naar Veelgestelde vragen