Betalen - FAQ

< Terug naar Veel gestelde vragen

Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?
Bij Heyting eBusiness heeft u uitgebreide betaalmogelijkheden. Zo kunt u bijvoorbeeld via iDeal betalen, per rembours (contant aan de bezorger (rembours is niet mogelijk bij verzendingen naar België)), per overschrijving, Betalen na Ontvangst,  of uiteraard contant bij onze afhaalbalie.
Bij Heyting eBusiness heeft u helaas niet de mogelijkheid om te betalen met creditcard of VVV-bonnen en dergelijke. Tevens is het niet mogelijk om op rekening geleverd te krijgen of in termijnen te betalen.

Ik heb geen factuur ontvangen bij de levering.
De factuur ontvangt u altijd via de email. Heeft u geen factuur ontvangen of heeft u een nieuwe factuur nodig? Deze kunt u vinden op onze website onder 'Mijn geplaatste orders'.

Ik heb een betaling gedaan, maar ik zie dit niet bij mijn besteloverzicht staan.
Soms kan het voorkomen dat uw betaling nog niet is aangekomen of dat deze nog niet verwerkt is door onze financiële administratie. Het verwerken van uw betaling kan in sommige gevallen enkele werkdagen in beslag nemen.

Wat is jullie rekeningnummer?

Rekeningnummer:

122162919

IBAN:

NL81RABO0122162919

BIC:

RABONL2U

Banknaam:

RABOBANK GROEP

Kan ik onder rembours betalen?
Ja dat is mogelijk. De kosten daarvoor zijn 15,- euro.

Wanneer wordt een annulering gecrediteerd?
Indien u een order heeft geannuleerd welke u vooruit had betaald zal de betaling hiervan binnen 4 weken(na annulatie) gecrediteerd worden.

< Terug naar Veel gestelde vragen