Bestellen - FAQ

Terug naar Veelgestelde vragen

Kan ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan uw order nadat deze geplaatst is. Wel kunt u de bestelling annuleren als deze nog niet verzonden is. U kunt dit doen door telefonisch contact met ons op te nemen.

Waar blijft mijn bestelling?
De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij Voordeeldrogisterij werken wij met verschillende levertijden, namelijk:

  • Direct uit voorraad leverbaar. Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden

  • Op voorraad bij leverancier, verwachte levertijd 2-5 werkdagen.
  • 10 werkdagen en langer (o.a. exclusieve producten, grotere aantallen, etc.)

Om onze milieuimpact te beperken en de bezorgkosten voor u zo laag mogelijk te houden, versturen wij al uw producten in een keer. Dit houdt in dat het product met de langste levertijd bepalend is voor de levertijd van al uw producten.

Mocht er een afwijkende levertijd op een product zitten, dan wordt dit in de meeste gevallen gecommuniceerd op onze website. Heeft u een bestelling geplaatst en is het product nog niet geleverd? Dan krijgt u binnen de vooraf gestelde termijn een mailtje van ons met een statusupdate van uw order.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, zolang uw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren.*

Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?
Wanneer u via onze website een bestelling heeft geplaatst en u een correct e-mailadres heeft opgegeven, dan ontvangt u direct nadat u besteld heeft een e-mail met de orderbevestiging (check ook uw spambox!). Hierin staat een overzicht van uw bestelling.
 Mocht u 2 uur na het plaatsen van uw order nog geen bevestiging hebben gehad, neem dan contact met ons op.

Ik heb meerdere orderbevestigingen gekregen, krijg ik mijn bestelling dubbel?
Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. 
Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuit gehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kunt u zien welke order er nog openstaat.

*Bij het plaatsen van een zakelijke bestelling óf grotere aantallen, gelden anderen voorwaarden. Wij raden u hiervoor aan om contact op te nemen met onze supportmedewerkers. Zij informeren u graag verder! 

Terug naar Veelgestelde vragen