Bestellen - FAQ

< Terug naar Veel gestelde vragen

Kan ik nog iets aan m'n bestelling toevoegen?
Ja, het is mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan uw order indien deze nog niet verzonden is. U kunt dit doen door contact met ons op te nemen via telefoon. Dan wordt dit voor u aangepast.

Waar blijft mijn bestelling? De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij Heyting eBusiness werken wij met verschillende levertijden namelijk:

- Direct uit voorraad leverbaar. Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, morgen in huis (afhankelijk van de gekozen bezorgmethode)!

- Op voorraad bij leverancier, verwachte levertijd 2-5 werkdagen.

Mocht er een afwijkende levertijd op een product zitten dan wordt dit in de meeste gevallen gecommuniceerd op onze website. Heeft u een bestelling geplaatst en is het product nog niet geleverd? Dan krijgt u binnen de vooraf gestelde termijn een mailtje van ons met een statusupdate van uw order.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, zolang uw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kostenloos te annuleren. Voor een annulering kunt via telefoon contact met ons opnemen, dat is de snelste manier.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?
Wanneer u via onze website een bestelling heeft geplaatst en u een correct e-mailadres heeft opgegeven, dan ontvangt u direct nadat u besteld heeft via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.
Mocht u binnen 2 uur na het plaatsen van uw order nog geen bevestiging hebben gehad, dan kunt u via telefoon of e-mail contact met ons opnemen.

Ik heb meerdere orderbevestigingen gekregen, krijg ik mijn bestelling nu dubbel?
Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuitgehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kunt u zien welke order er nog openstaat.
Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt.

< Terug naar Veel gestelde vragen